عددالزائرين الان

الأحد، 20 أكتوبر 2013

انا مصري...شعرفتحى على2013


لاعــــــــمري كنت عميل
ولاكنت كنت اخـــــــــوانى
طول عمـرى مصري اصيل
عاشــــــــــــــق للاوطانى
ولوعــــــــــــــــايزين دليل
متقـــــــــــرواأشعـــــــارى
دى مصرهــــــــــــبة النيل
ســــــــــــاكنه ف وجدانى
ياللى هواكــــــــــى جميل
بيشفـــــــــــــى كل عليل
وجيل ورا جــــــــــــــــــيل
بيضـــــــــــــــــحى بالغالى
من بعــــــدسفر طــــــــويل
بحـــــــــــــــن لك تانــــــى
لاعــــــــمري كنت عميل
ولاكنت كنت اخـــــــــوانى


صورة: ‏انا مصري
لاعــــــــمري كنت عميل
ولاكنت كنت اخـــــــــوانى
طول عمـرى مصري اصيل
عاشــــــــــــــق للاوطانى
ولوعــــــــــــــــايزين دليل
متقـــــــــــرواأشعـــــــارى
دى مصرهــــــــــــبة النيل
ســــــــــــاكنه ف وجدانى
ياللى هواكــــــــــى جميل
بيشفـــــــــــــى كل عليل
وجيل ورا جــــــــــــــــــيل
بيضـــــــــــــــــحى بالغالى
من بعــــــدسفر طــــــــويل
بحـــــــــــــــن لك تانــــــى
لاعــــــــمري كنت عميل
ولاكنت كنت اخـــــــــوانى‏