عددالزائرين الان

الأربعاء، 19 ديسمبر 2012

شكرا ع الخيانه شكرا ع الالم....وخلصت الحكايه بقلبى اللى اتظلم

مساء فل
ياست الكل
مساءك  نادى يابلادى
و لا تخافى
انا بدالك اشيل الهم
يامصر ياعايشه جوايا فى مجرى الدم
مابين الرمش والننى انا شايلك
ووقت الشده انا جايلك يا اعظم ام
عشان خاطرك ادوس ع الصعب واخطى
ده لا بخاطرك ولا بخاطرى
مانا بنتك 
و انا طرحك
وانا الشمعه تنور ليكى يوم فرحك
و انا بايدى هشيل الدمعه من خدك
ولو مره جناحك مال
انا طيرك
هطير بيكى لاعلى مكان كما الفارسات 
واطيب جرحك النازف بقاله زمان
ومش هسكت على حقك ولا حقى
ولا هرضى انا اكون واحدة على الهامش
ومش هسمح اعيش جواكى يوم متهانة
يابلدى ياعزى
والتاج الى فوق راسى
انا مش ناسىة يابلادى
ولا قاسىة
انا ساكتة صحيح يمكن
لكن جوايا احساسى


ومهما بعدت انا عنك
ومهما الغربه بعدتنى
اكيد بكره هيجى اليوم
على شطك هكون راسية
يامصر يا امى والتاج الى فوق راسى

انا اسفة
عشان مقدرتش افديك مع الثوار
لانى كنت متغربة
بدور على الهوا فى غيرك

مانا وجواكى راح خيرك
لاكتر ناس كانم اشرا ر
وبح مفيش

لكن دورت ياما كتير و ملقيتش
رجعت وكلى شوق وحنين مخبيتش
ياوطنى يا اجمل الاوطان انا عاشقاكى 
واضحى عشان الاقى مكان هنا ف حضنك

ومهما بعدت انا عنك
ومهما الغربه بعدتنى
اكيد بكره هيجى اليوم
على شطك هكون راسيه